Dag 13

Är på bättringsvägen. Har fortfarande ont men kan viska och äta mig relativt mätt iallafall, på kräm, makaroner och glass! Men jag vill ha salt, massaaa saalllttt. Ska köpa nått gott ikväll. Nånting sött...
Nu har alla mina efterskickade paket kommit och alla julklappar både till mig och till släkten är inslagna. Har några klappar kvar dock som jag ska fixa imorgon när jag ska till skolan, då jag även ska göra ett matteprov och kolla lärarkabarén wehoo.
Såg klart Gossip Girl säsong 6 idag, alltså sista säsongen någonsin.. Lite chockad men allt slutade perfekt!! Älskar deras barn<33 (ska inte avslöja för mycket). Är dock väldigt besviken på den här säsongen.. Tycker den har varit riiktigt dålig om man jämför med de andra säsongerna :/ Men huvudsaken var att allt slutade perfa iaf<3
 
Just ja haha, färgade håret i måndags. Mamma slingar sitt hår ljusare då och då och i måndags hade hon hade färg kvar så vi skulle testa ha i lite i hårbotten på mig men det slutade med att hon hade i färg i hela håret haha..
Ingen ser skillnad förutom jag som såg direkt att hårbotten är ljusare (hehe har alltid tyckt mitt hår är jättemörkt). Andra bilden är tagen efter jag färgade det. Ser dock lite gråare ut på bilden än vad det gör i verkligheten.. Önskar det var sådär grått haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback