Dag 7

Hejsan. Låg och läste en blogg skriven av en tjej som genomgick en identisk operation som mig. Va inte kul att läsa alltså haha. Smärta is the wooord.
Men nu är jag på dag 7! Har gått fort, NAT. Känns som jag spenderat 70 år i den här jävla sängen och proppat i mig 40 piller om dan, wööö. Har gjort ondare dag 5-7, speciellt på natten, trots att jag tagit Voltaren.. Det värsta är strålandet i öronen, helt sjukt. Bara ligga och vänta ut smärtan liksom. På dagarna är jag lite piggare när jag tar pillerna regelbundet men ont har jag ju 24h om dygnet oavsett.
ÄR SÅ JÄVLA HUNGRIG. Har ätit riktigt dåligt=inget. I tisdags drack jag bara vatten... Men igår tryckte jag i mig lite kräm och nyponsoppa, men det svider som fan i såren.
Det dryga är ju min tunga, måste blivit nå fel där. Halva tungan är/va ju dubbelt så stor och jag är öm och har inge känsel. Har blivit bättre nu men känner fortfarande av det. Men det gör det svårt att äta också, typ piggelin som alla opererade brukar äta har inte gått alls pga att tungan inte hänger med. Sen så gör det ju också ont i käken, att öppna munnen mer än 1cm och vrida på huvet.
Nuu tror jag att jag fått med det mesta av mina smärtor haha. Värsta jag gjort iaf, blir det ingen stor förändring efteråt nu dödar jag någon.
Det här på bilden är min frukost, lunch och middag :)
Aa justja, har mensvärk också!! Hihi.


Kommentarer
J skrev

Min favooootjejjj!
Snart är du frisk!! PUSS

Svar: Haha gullet!! Ja hoppas dagarna går fort nuuu pöss
Lisa Lodin

2012-12-13 | 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback