Every whisper every sigh

Vart på stan med pappa och syrran hela dagen, köpt de alllllra sista julklapparna för i år. Haha Agnes får en bad hair day-mössa, äg. Vi har snott en gran också, äg. Men fan köpte ett träningslinne idag, ett neongult... Blivit beroende av färgen så va ska man gö liksom. Ba å köpa!
Ikväll ska jag till Lisa och mysa och imorgon ska jag fira jul med bästa syskonen. Julafton firas med finaste barnen i Borlänge med pappi och juldagen hos mormor med mammi osv.
Ska smida lite nyårsplaner ikväll, blir en lugn en i vilket fall eftersom jag inte kommer kunna dricka alkohol på grund av min hals. Ska bli kul med ett mysigt nyår faktiskt! Nästa år när man är 18 kan man köttaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback