A little bit of workout

Gick bra igår att ha boxen och styrkan, alltid lika dyngsur efteråt haha skönast. Idag var det egentligen min vilodag, men nix. Hade Stepstyrkan idag istället för Mickis, gick också bra faktiskt! Blev felfritt även fast jag egentligen inte kan det haha. Skönt att ha haft så mycket reservpass nu eftersom jag inte får träna på två veckor efter operationen sen.... Men nu väntar jag på att förra månadens lön ska rulla in på kontot!
Imorgon ska jag springa, försöka med 1 mil om jag inte hinner halka och dö innan jag lyckats haha:( Sen åker jag till Borlänge över helgen. Får väl se om det kommer upp nått litet ointressant inlägg här under de närmaste lediga dagarna då haha. Annars får ni ha det så bra alla goa!! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback