Babes and bitches

Hejzan. Försöker hålla bort massa klagomål från denna blogg så mycket som möjligt men som en del kanske vet så rinner det över ibland. Vill ba ge lite kärlek till er som alltid förstår och finns där för mig, säger det alldeles för sällan.<3
 
Idag skulle jag ut och springa för första gången på nästan två veckor (</3) eftersom jag nu är frisk. Weeey efter 500m hugger det till i ryggen igen.
Har ju såklart inte klagat här över det heller så jag kan ju förklara lite då. För någon vecka sen när jag stog och bredde en macka i köket så högg det plötsligt till i vänstra sidan av ryggen. Vet inte vad som hände men hade svårt att röra mig osv, känns som knivhugg (nej jag vet egentligen inte hur knivhugg känns but still) eller typ stötar, men efter en dag släppte det iaf. Exakt en vecka efter smällde det till igen. Och nu imorse när jag sprang hände det en gång till. Ingen vet vad det är heller så man får väl ba kämpa pårå. Känner av det lite grann hela tiden så det är drygt men nu ska jag fan inte klaga nå mer här på ett tag haha.
 
Förutom all skit då, nu har jag sett 2 säsonger Vd (Vampire Diaries) sen i onsdags + kollat på alla 12 Johan Falk-filmerna igen för tredje gången. Det lönar sig att ligga ensam hemma sjuk ibland, lol.
Men asså hallåå, Kodnamn Lisa, sista Falk-filmen ever är såå jäävla braa så man dör. joel<33333

Kommentarer
Anonym skrev

Min pojkvän hade likadant förut, då handlade det om njurarna, och det enkla svaret var att han drack för lite vatten! Tänk lite på hur mycket vatten du dricker om dagarna, kanske är svaret så enkelt?:)

Svar: Jaha okej, ja det kanske är så enkelt! Min bästa vän hade också lika och då va det lungorna, och hon fick pungtera dom haha.. Så får hoppas det inte är så allvarligt! :)
Lisa Lodin

2012-11-15 | 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback