Blue and neon-colored summer


Kommentarer
Brassen skrev

Var tog resten av färgerna vägen? ;)

Svar: vem vet :OO
Lisa Lodin

2012-11-01 | 14:09:19
Anonym skrev

Hej vilket redigeringsprogram använde du?

Svar: Hej, photoshop
Lisa Lodin

2012-11-02 | 22:18:52
Anonym skrev

Hmm har du köpt det eller finns det gratis på nätet? :p

Svar: Det kostar alltid vad jag vet, man köper det på internet. Det finns olika sorters så priset beror nog på hur nytt och bra programmet är osv. Själv tycker jag inte det är någon stor skillnad på dom nyare, samma funktioner finns på dom gamla. Jag hade dock turen att få ett gammalt photoshop av min fotolärare som han inte hade någon användning för! :)
Lisa Lodin

2012-11-03 | 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback