Lev livet före döden

Hörni, nu tycker jag vi alla tar och skriver ett träningsschema! ÄR NI MED MIG??!! Kom igen nu, såhär kör vi:
Måndag: Stepstyrke-pass 40min (kondition+styrka) och boxmix-pass 25min (kondition+styrka) och gym 30min
Tisdag: Löpning 6km
Onsdag: Boxmix-pass 25min (kondition+styrka) och styrke-pass (styrka) och gym 30min
Torsdag: Vila
Fredag: Styrke-pass (styrka) och löpning 1mil
Lördag: Vila
Söndag: Varannan vecka - löpning 6km eller gym 2 timmar (antingen hela kroppen eller fokusera på endast några muskelgrupper)
 
ALLA kan köra ett liknande schema oavsett om ni har gymkort eller inte, det är bara att göra övningar hemma! Så ni har INGENTING att skylla på! ;) Sätt era dagar som passar er själva och träna hårt!
Alla kan ta på sig springskorna och dra ut och gå eller springa.
Alla kan göra armhävningar och dips hemma.
Alla kan göra plankan och sit-ups hemma.
Alla kan göra rygglyft och rumplyft hemma.
Alla kan göra knäböj och utfallssteg hemma.
Är det så att ni är nybörjare och har svårt att komma igång så finns ett bra inlägg HÄR! :D
 
VILL INTE NI SE UT SÅHÄR?? JO DÅSÅ KÖTTA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback