Your mama even told me you're a bastard

Tjenatjabbahallå. Igår körde jag 40min kondition på cykel och löpbandet. Gick bra förutom att jag fick håll överallt flera gånger när jag sprang haha så man fick börja om typ. Håll är det bäzta.<3
Idag ska jag ha boxmixen och sen ha styran direkt efter, köttaaa. Sen kör man väl standardmaskinerna efteråt haha.
Asså det är så sjukt stor skillnad på att va med på att pass och ha ett pass! Man blir helt SLUT när man haft ett pass, det tar mycket mer när man pratar högt och hela tiden måste vara fokuserad på vilka övningar som kommer härnäst och såklart så anstränger man sig ju extra mycket när man står framför alla. Det är så skönt efteråt när man klarat av det :D
Men nu måste jag laga mat och sen plugga lite. Sen är det gymmet som gäller! PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback