hang in there

Fortfarande förkyld och hostig... Igår drog jag till gymmet vid 2, körde mage, rygg och rumpa. Direkt efter det vid 4 drog jag och Lovisa ut på en pw i lite över en timme, asnice. Lagom träning för en sjukling som jaaag.
Någonting asirriterande: att man förbränner mer när man går en timme än när man kutar 5km:( såå ovärt liksom.
Men grejen är att jag får ont i benhinnorna osv när jag går, så den motionsformen funkar inte för mig asså. Någon gång ibland kanske men aa.. Men däremot tränas ju konditionen och hjärtat mer när man springer så aja, det är väl bra för nåånting haha. KUL är det iaf, att springa!! Har jag förresten nämt här att jag och Lisa ska springa Vårruset 22 maj?? Hur kul?! 5km är det. SPÄNNANDE att se sin tid där.
 
VIKTIGT!!! Jag va på möte med Korpen idag och gjorde klart allting. Mot hösten kommer jag har 3 pass i veckan för dom, i domarhagen. 2 av dom passen kommer vara cirkelträning i 1,5h (med lite annat än cirkel också). Och det tredje passet kommer vara lite olika varje gång, som styrka, dans, kondition osv!
MEN jag kommer börja lite smått innan hösten. På MÅNDAG 22/4 19.30 kommer jag köra lite box i domarhagen. Och måndagarna 13/5, 20/5 och 27/5 kl 18.00 kommer vi ha styrketräning på holmen, kanske lite dansaktigt också. Bland annat EFIT och cirkelträning. KOM VETTJA det blir askul!! Bara att höra av er till mig om ni undrar något!!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback