holiday

Häääj igen. Sitter här nydushad i ett nystädat rum och ska äta macka och har loov. Fyfan va gött.
Asdålig bloggning osv men ja ba njuter av lovet. Så SJUKT trött imorse men brorsan och Tobbe drog med mig iaf till Stockholm till Ikea och Jakobsberg osv, kl 10.... Köpte bara en present till mammi som fyller på monday. Shoppade ju i fredags så ja måste spara lite penningar haha.
När jag kom hem tog jag mig ut på en springtur och sprang 5km på 27min, nöjd bakistjej haha. Varför går de bra att springa när jag är bakis haha? Det här idag och sen i lördags sprang jag ju 8km?? What's up with that:P Aja nu ska ja äta och kolla alla program man missat när man vart ute och röjt HAHA skämta herraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback