today's workout summary

Igår mina damer och herrer tränade jag INTE. Kände verkligen inte för det, och vet ni, då sket jag i det!! Så jävla bra gjort.
MEN idag tog jag igen det haha, träningssugeeen. Sprang först 5km, gick aaastung, hade håll, hade motvind osv. Men till min stora förvåning sprang jag under 27min så det va ju inte heelt värdelöst iaf!
Direkt efter springturen sprang jag upp, böt om, drack proteindrinken, och cyklade iväg till cirkelträningen som var 1,5h. Tog det lite lugnt på konditionsdelarna på det passet eftersom jag nyss sprungit och fortfarande är hostig... Men körde jag styrka då istället så det blev en perfekt träningsdag faktiskt! Imorgon ska jag förhoppningsvis springa lite längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback