work it work it

Tjo brushor. Måste jag alltid börja mina inlägg så? Varför?
Va iallafall nyss ute och sprang, blev 5km, den perfekta sträckan haha. Slog rekordtid igen och det är så kul att man känner att man orkar springa fortfare och fortare varje gång. Sprang på 26min nu så det tar sig ändå! Ska slå mammas rekord en vacker dag ;-)
Asså ååh det är verkligen bästa temperaturen den här årstiden att springa i. Perfekt att bara ha tights och en långärmad tröja, typ 7 på kvällen, niiice. Fast när man kan springa i trekvartsbrallor och t-shirt är det också perfa, men bara på kvällen för jag HATAR när det blir för varmt, wöö.
Aja nu lär jag duscha (alltid typ 2h senare, varför?) och äta ägggg. Ska snart med Cillan och grabbarna till spökhuset igen, vi gör ett nytt försök haha! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback