Uppsnärjd i det blå

Hallådär. Va sköönt med heelg. Jag har nyss varit ut och sprungit, snart ska jag och min kärlek äta tacos och sen kolla på film och äta massa gott. Bästa fredagen.
När jag kom hem från skolan idag var jag nära på att gå ut och fota faktiskt, men det blev aldrig av. Under sommaren har man lagt den biten åt sidan för att man haft fullt upp och inte känt för det, men tänkt att till hösten kommer jag nog börja fota ute igen. Men har jag inte gjort det än. Känns bara som om resultatet kommer bli dåligt och aa jag vet inte.. Måste nog komma in i det innan jag vänjer mig igen. Men det kommer nog så småningom!
 
Hörni, appropå träningen. Jag vet att jag inte har skrivit något alls nu om att jag springer osv, och jag vet att många av er, chockerande nog, vill att jag gör det. Så sjuukt roligt att få höra att ni vill att jag skriver mer och att ni känner er inspirerande!!! Jag har väl egentligen inte tänkt så mycket på att skriva här om när jag tränar, men jag känner typ att jag inte vill skriva om det förns jag gjort bra ifrån mig och det då räknas som en workout haha.
MEN det är ju det som är grejen, vadå inte räknas till jag gjort bra ifrån mig?? Varför ha så höga mål? Det är ju bra att bara ta på sig träningskläderna och gå utan för dörren för att röra på sig. Från och med nu ska jag börja skriva här igen när jag tränat och försöka peppa er till att börja röra på er nu också till hösten, VARFÖR? För att man mår bra av träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback