THE YEAR

Dags att sammanfatta året 2013 och måste säga att det har varit ett helt underbart år. Känns som jag säger det varje gång men det här året har verkligen varit mitt år. Har fyllt 18 tillsammans med mina vänner, träffat en enormt fin kille och rest utomlands 3 gånger!
 
JANUARI-FEBRUARI
Jag var till Barcelona över nyåret i några dagar, min bror fyllde 27 år och jag fotade även ganska mycket den här tiden och utvecklades faktiskt. Jag hade också precis blivit relativt frisk från min operation (halsmandlarna) så jag kunde börja ha pass igen på gymmet jag jobbade på då, vilket jag var överlycklig över.
 
MARS-APRIL
Mina vänner Emma och Lisa fyllde 18 och överraskade dom på olika sätt, åt även middag, fikade  och festade. Vi tjejer hängde i Lillsjön en hel dag, jag var till Stockholm och hälsade på min syster som bor där, och jag var iväg med Korpen för första gången till Stockholm på inspirationsdag.
 
MAJ
Maj tar jag separat för det hände så sjukt mycket då. Jag fyllde 18år, gick ut på krogen flera gånger, Lisa fick körkort, hade grillkvällar, åkte på klassresa, överraskade Lisa och åkte till Gröna Lund och såg The Sounds. Sist med inte minst, jag och bästa vännen åkte till NEW YOOOORK. Det var även den här månaden jag och Adam blev ett officiellt par och jag var såå glad. 
 
JUNI-JULI
Juni och juli var helt sjukt bra och vi har verkligen haft en grym sommar i år! Varmt hela tiden och sol jämt. Det innebar att vi var i stugan typ 60% av sommaren haha. Underbart. Vi firade även midsommar i Leksand allihopa och det är lätt bland mina roligaste kvällar någonsin, fyfan va kul det var! Jag fotade även 94ornas studentbal och hängde med tjejerna på lite utflykter haha. Sen så åkte ju jag och andra hälften till Alicante i Spanien och herreguuud va vi njöt där. Va längesen jag åkte på en sån skön sol- och badresa. Lovely.
 
AUGUSTI-SEPTEMBER
I augusti hände det också rätt mycket. Vi åkte till både Rättvik och Borlänge och hälsade på min utspridda släkter haha. Jag fick även min 18års-present av syster som var en konsert på Tele2s invigning. Sen var vi såklart i stugan en massa och åkte även ring med tjejerna hos Emma! I september hände det inte så mycket förutom att Korpen åkte till Gävle på kurser och mina pass drog igång, så det blev mycket träning osv.
 
OKTOBER-NOVEMBER
Det började bli kallare här och Halloween kom. 2 fester gick jag på som Batgirl och Sandy i Grease! Min syster fyllde 30, myste i tunnan hos Lisa med tjejerna och Cillan fyllde ääntligen 18år! Vi gick ut här i Avesta men helgen efter det överraskade vi henne och drog till Örebro och bodde på hotell och gick ut på krogen där. Svinkul var det! Jag var även iväg själv på kurs i Uppsala som gav mig väldigt mycket.
 
DECEMBER
December har verkligen varit en mysmånad. Träningen slutade den 13e och jag blev sjuk i princip dagen efter det haha, men vi hade iaf en avslutningsmiddag med några deltagare. Det har varit julförberedelser, bios och även mycket fotografering. Håkan-konsert hann vi också med och den var såååå bra. 
 
Som sagt har jag gjort sjukt mycket och i princip INGET dåligt har hänt. ÄLSKART. Nästa år tar jag fucking studenten och det händer såå mycket då också med studentresa och bal osv. Sen i februari ska jag även på 2 konserter med Maggio och Avicii som kommer bli grymma. Har dessutom ett körkort att ta som såklart kommer bli en lättnad, har bara roligt att se fram emot!! GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback