Saturday

God morgon allihopa! Igår var jag och min Adam på Håkan i Falun och det var awesoome, berättar mer och visar bilder senare ikväll. Hände faktiskt roliga saker igår haha.. Både före och efter konserten, herregud.
Idag har vi legat kvar i sängen ända till nu nästan. Så mysigt att göra det på lördagarna man inte har någon tid att passa. Kollat på musikhjälpen sen vi vaknade och det är såå gryymt!! Det är ett program som gör mig till en stolt svensk!
Som många kanske vet så är vi otroligt svaga för kortspel haha, spelar varje dag typ seriöst. Spelar numera i sängen, väldigt kul tycker vi, testa haha. Vi har iallafall idag kollat mh13. spelat kort och ätit godis till frukost, BÄST.
Nu ska jag äta tacos med mammay och sammy och sen ska vi 3 på Hobbit 2 på bio, mys. Ikväll ska jag äta massa chips och dipp med Adam. Helger<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback