Julbak med Lisis


Idag har jag och bästa vännen haft jättekul och mysigt! Vi bakade chokladflingor haha, och Mozartkulor på vårt egna lilla vis. Våra favoriter som vi gör samma varje år haha :D Efter det spelade vi massa spel och jag är verkligen en såndär speltjej som tycker alla sällskapspel är roliga.
Nu ska jag till Adam och mysa för imorgon åker jag, mamma och familjen till Stockholm till lite släkt i deras fina hus hihi. Där ska vi mysa och inviga julen lite! Kameran följer med så blir lite bilder här sen på söndag.
Väldigt mycket jul här nu på bloggen men det är väl så det ska vara?! Ha det, pöss

Kommentarer
lisis skrev

bästabästa du!! hade super kul :*

Svar: dududu<3 jag med! :*
Lisa Lodin

2013-12-21 | 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback