Our last week

Det här är sista veckan med Korpen-pass, innan juluppehållet! Jag har bara fredagspasset kvar imorgon klockan 5 som är boxmix, sen är det jul, nästan!
Cirkelträningen igår, damn va den tog. 1 varv 2min på varje med dom tyngsta stationerna. Imorse när jag vaknade va jag stel i varenda muskel, förutom magen för den kan jag inte ha träningsvärk i tydligen haha, hur mycket jag än tränar den har jag aldrig fått det. Kan tänka mig att det imorse va en väääldigt stor del av dom som kom igår som fick kände av att dom hade tränat haha!
ikväll ska jag på avslutningsmiddag med massa människor från mitt pass! Vi ska till Kingen och äta mat, trevligt trevligt. Hörs imorgon everybody :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback