Sjukling

Heeej. PANG så blev man sjuk! Vaknade upp igårmorse av halsont och idag har jag haft ont i hela kroppen och känt mig febrig.. Så tråkigt :( Ni kanske såg på "dagens" bilder att dom inte va helt hundra haha usch. Men får hoppas att det försvinner till julveckan. För min julvecka börjar redan på fredag haha. Har sen flera år tillbaka alltid haft sjukt många "jular", vilket är drygt på ett sätt men även jättekul :D På fredag ska jag julmysa med Lisa och baka osv, lördag blir det Stockholm med mammas sida till några och fira jul, söndag hos Adams familj lite grann, måndag "riktiga" julen med mammas släkt, tisdag hos pappa, onsdag kanske till Borlänge till farmor och kusiner, onsdagkväll utgång med vänner, torsdag-fredag kanske Sandviken med Adams familj haha. HÄRLIGT VA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback