This week

HEEEEJ ALLA! Har varit ute och farit extremt mycket nu på sistone haha! Så därför måste jag berätta allt för er eftersom det är det man gör på sin blogg, right? Så sluta läs nu ointresserade!
Förra helgen var jag ju till Stockholm och invigde julen, som jag visade bilder från.
På måndagen firade vi jul hos mormor med mammas sida som jag också visade förut, och där fick jag jättemycket fina saker som jag visar i nästa inlägg!
På tisdagen firade jag julafton med pappas sida hos honom där vi åt, bytte julklappar och spelade spel. Hade dock ingen kamera med mig dit.. Mot kvällens slut åkte jag till Adams julafton och spelade lite spel med dom, så himla goa allihopa!
I onsdags var det utgång som gällde för typ hela Avesta haha. Så tjejerna var hos Cillan som bor nära och sprang dit vid 9, tod stämpel, gick hem i 2 timmar och spelade Med andra ord och drack vin innan vi sprang ner igen vid 11 och bara gick förbi kön haha äg. Det var mycket folk och jättekul faktiskt, dålig musik som vanligt men det har man vant sig vid nu.... Blev dock vakna ett bra tag den natten haha, och jag som skulle köra dagen efter..
På torsdagen körde jag mig och pappa till Borlänge och firade jul med farmor, farfar och kusiner osv. Evelina fick en jättesöt silverkjol som hon ska dansa balett i!
Jag blev kvar över natten så på fredagen gick jag i Kupolen och handlade för presentkortet jag fick av farbror där. Farmor skjutsade hem mig sen men Evelina hängde med så vi badade på badhuset här i Avesta i några timmar och hon tyckte det var såå kul :D Värsta bästa stora tjej <3
På kvällen drog jag, Adam, Cillan och Chrisse till Hedemora och gick på bio, Hundraåringen. GRYM. Men det förstog man ju innan att den skulle vara haha. Efter den drog vi helt spontant ut på Kingen.
På lördagen tog jag, Adam, Hanna och Alicia bilen till Stockholm och gick och shoppade hela dagen och hittade lite grejer.
Igår fick vi äntligen sovmorgon vilket var välbehövligt haha. Men vid 2 åkte jag och Adams familj till Sandviken till deras pappas släkt och "firade jul", mys.
Idag har vi vart på Elgiganten och fixat med Adams nya Iphone5s och ska beställa min snart också, wiie så glad. 
Så det var det jag har gjort, en hel del. Och imorgon är det NYÅR haha. Vet fortfarande inte hur jag ska göra, helt sjukt..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback