What's up

Tänkte bara höra om ni vill att jag ska fortsätta med min blogg?
När jag böt från lisalodin.blogg.se till lisamarialinnea.blogg.se tappade jag typ 100 läsare. Fattar inte hur, eftersom jag länkade direkt från den gamla och det bara är några andra bokstäver. Och nu det här året när jag själv tycker att bloggen bara blir bättre, så tappar jag någon läsare varje dag och vet inte riktigt vad det är som inte är lika bra längre? Har ju bloggat om samma sak hela året? Igår va nog en av dom dagarna som jag haft minst antal besökare på huuur länge som helst, tråååkigt. Visst statistiken går ju upp och ner men totalt har jag tappat många.
Det är ju så att jag faktiskt lägger tid på bloggen och visst gör jag det för att det är kul och älskar att fota/redigera osv, men får inte jättemycket tillbaka nu och får mig att fundera. Är det värt det?

Kommentarer
Stina skrev

Fortsätt med det du gör, jag gillarr iaf det :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Lisa Lodin

2013-12-18 | 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback