Are you sure you knew everything

* Jag svär jämt. Haaatar att jag gör det men går fan inte att sluta så.
* Har 3 synfel. Brytningsfel, översynt och så har jag dessutom Brown's syndrom. Det innebär enkelt förklarat att en muskel i mitt högra öga ska igenom ett hål för att ögat ska kunna skjutas upp, och att muskeln har en knut som gör att det tar stopp. Knuten orsakar alltså att mitt högra öga inte följer med upp när jag ska titta upp med ögonen. Jag tittar då rakt fram med det högra och upp med vänstra. Dom jag visar upp detta för hoppar oftast till och tycker jag är äcklig haha!
* Mitt absolut största komplex och det jag hatar mest hos mig själv är min relation till maten. Jag lider varje dag av hur jag känner inför det och jag förtränger hela tiden allt som har med det att göra. Så snälla, försök inte att nämna det.
* Älskar dammsugare. Alltså bakelsen haha. Eller punchrulle eller vad folk nu kallar det. GODASTE.
* När jag dricker t.ex. vatten har jag extremt lätt för att lite av vattnet genom munnen/halsen hoppar upp till näsan och rinner ut där. Hahaha, känner direkt när det är påväg. Så jävla äckligt hahah.<3
* Jag tycker kall korv är mycket godare än stekt/kokt.
* Är största planeraren, speciellt när jag ska ut och resa. Sjukt hur jag planerar allt in i minsta detalj. Trots att jag är rätt spontan och älskar att göra spontana saker.
* Har svårt att ta kritik, och vääldigt lätt för att gråta för små/stora saker. Försvarar mig onödigt snabbt.
* Har gjort pussmin på alla fyllebilder sen i 7an. Och alla andra bilder också btw, kommer ej undan med det.
* Växte upp som ensambarn trots att jag har 3 halvsyskon jag idag umgås rätt mycket med.
* Tvättar håret 1 gång i veckan.
* Blir besatt av serier om jag börjar kolla. Ser klart en säsong på några dagar. Och jag har sett en heeel del serier.
* Är pedantisk med allt som gäller bloggen. Med resten i mitt liv är jag inte alls noggrann med, allt löser sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback