Give me all your lovin

Hello boys and girlz. I lördags sprang jag 25min på bandet och körde 40min mage, lagomt helgpass hihi. Igår hade jag första vilodagen den veckan så den var välbehövlig!
 
Idag körde vi boxmixen och sen mage&ryggen. Efter det körde jag och tjejerna lite bonuslåtar till Pulssteppen och testade på lite av Johannas nya Extreme-pass! Blir ett långt pass med en blandning av boxning och pulssteppen.
Även jag håller på och gör ett nytt pass just nu, och det blir ZUMBA FITNESS mina damer och herrar haha. AWESOME.
Den här månaden har jag haft 23st pass, och det är roligare än nånsin!
 
Har matteprov på onsdag som jag inte oorkar plugga till. Om man får skryta fick jag ju faktiskt B på förra matteprovet så tyvärr känner jag att jag kan nöja mig med ett E den här gången haha..
Nu ska jag skriva lite mer på passet och sen duscha och hoppa i säng. Hade sovmorgon idag till halv 1, och likadant imorn! Skryt<33
Det bästa med Twitter är assholes som pikar folk och som skriver helt idiotiska saker. När ska människan komma ur sin lilla perfekta bubbla herreeguuuud. Tur att man har Lovisa att dela ilskan med<3

Kommentarer
Anonym skrev

Pliiiiiis pliiis, do not bry dej !! Låtsas som ingenting.....

2013-02-19 | 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback