Killing for love

Idag har det varit en träningsdag! Jag och Lisa gick ner till gymmet vid 12 och körde 1h armar, 25min Mage&rygg (passet) och sen lite Zumba på det. Vid 19 idag gick jag ner igen och körde Pulssteppen med alla brudar!
 
En rolig grej: Nästan alla som klagar på träningsbilder är dom som knappt tränar typ 1 gång i veckan. Nästan alla som klagar på nyttiga matbilder är dom som inte äter speciellt nyttigt själva.
INGE FEL MED DETTA VILL JAG DÅ PÅSTÅ EFTERSOM JAG ÄR LIKADAN HAHA.
JAG får lite damp varje gång folk visar hur nyttigt dom äter, alla jävla frukost- och matbilder. Och det är för att jag inte alllls äter nyttigt. Detta stämmer kanske inte in på alla men om alla tänker efter så tror jag det är lite åt det hållet faktiskt haha.
Sen beror det ju på hur OFTA folk lägger upp dessa bilder såklart. Spelar ju ingen roll vad "motivet på bilden är", lägger någon upp bilder på sin katt varje dag så får man ju också damp haha. Man behöver ju kanske inte lägga upp träningsbilder varje dag på insta.. Vill man visa vad man äter eller hur man tränar så tycker jag man kan skaffa sig en blogg och göra det hahah! Här kan ni ju iallafall välja om ni vill läsa mina träningsinlägg eller inte! :)

Kommentarer
Petra Z skrev

Pulssteppen var sjukt dryg, på ett bra sätt. Visst är det du som har gjort upplägget? Duktiga du i så fall! :D

Svar: Haha va härligt :D Ja precis, det är ju därför man går dit! ;) Ja, jag har gjort 2 av låtarna själv och resten har jag och Tove setat och satt ihop tillsammans. Tack så mycket :D
Lisa Lodin

2013-02-27 | 14:01:55
Blogg: http://petrazoger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback