Doing it for living

Någonting jag blivit väldigt säker på den senaste tiden är att träning är någonting jag vill hålla på med resten av livet. Att på heltid få arbeta med träning, kondition och styrka är min dröm.
Min absolut största dröm och mitt mål är att få plugga till personlig tränare i New York och sedan få jobb där. Jag ber till Gud att detta någon gång kommer hända och ska göra allt jag kan för att uppnå det.
Jag kan inte ens förklara hur mycket jag njuter och får ut av det lilla jag gör nu på gymmet, att ha alla passen i veckan och utvecklas både fysiskt men framför allt psykiskt!
För mig är det inte just det här att ha ett fysiskt mål, att jaga en speciell kropp jag vill ha. Har kommit över den biten helt och är nöjd med mig själv som jag är. Jag tycker det tar för mycket energi att jaga och känner mig inte lika lycklig som när jag bara slappnar av och bara tänker positivt hela tiden. Dessutom är idealen idag väldigt svåra att uppnå så huvudsaken är att jag mår bra av det jag gör.
Det är mer det här psykiska som jag blivit besatt av. Att må så JÄVLA bra både medans och efter man tränat. Att känna sig fräsh, duktig och hälsosam. Och sen då även att faktiskt hjälpa folk vidare till att utveckla sig, hålla igång med träningen och förhoppningsvis få alla att tycka träning är lika kul som jag tycker att det är.
 
En annan sak jag mer och mer börjat njuta riktigt mycket av som kanske märkts av här i bloggen är att själv gå ut och fota mig själv och sen komma in och redigera och publisera bilderna.
Vet dock inte vilken bit av detta jag gillar mest, att vara bakom kameran, framför kameran eller helt enkelt framför datorn haha. Kombinationen är exceptionell. Att sedan också ha någonstanns att få publisera bilderna är ju grädden på moset.
 
Jag har verkligen fått beröm för både allt inom det här med träningen och fotandet nu och det är en sån efterlängtad bekräftelse. Har slitit med allt detta ett bra tag nu och jag känner att jag faktiskt lyckats rätt bra. Men jag vill lära mig mer och nå högre.

Kommentarer
Anonym skrev

fina bilder! hur många läsare har du ungefär? :)

Svar: Tack så jättemycket! :) Har ingen aning faktiskt.. ;)
Lisa Lodin

2013-01-26 | 18:33:46
Anonym skrev

tjänar du något från bloggen då? :D

2013-01-27 | 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback