Keep playing with fire

Idag blev det ett boxmix-pass, mage&rygg-pass och genomgång av pulssteppen. Imorgon kör vi premiären av det nya passet, awesome. Den här veckan blir det pass alla dagar förutom en ledig helg - lördag och söndag. Så skönt att kötta i veckorna och sen äta va fan som helst på helgen, haha loveit!
Nog om skitsnack. Idag tog jag tag i drömmen min och bokade en "tur" på en skola i New York när jag och Lisa ska dit i maj. Kanske berättar lite mer om skolan osv sen innan vi åker dit. VI SKA TILL FUCKING NEW YORK, HELT SICK.
Annars då, sovmorgon imorn till halv 1 och ska då sitta i aulan hela eftermiddagen. Funny. Ut och fota innan jag drar till skolan, standard haha. Men det är ju sköj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback