Skeppohoj leverpastej

Tscha mafukkaaz. Önskar jag hade en webbcam så man kunde ta fula bilder när man sitter nyduschad i turban och äter massa goa mackor osv:// big problem. Massa andra onödiga skrivbara saker:
* Ett annat problem är att jag får SJUKT ont i axlar/nacke/rygg när jag sitter vid datorn, fler än jag??? Tror jag sitter med axlarna uppdragna hela tiden omedvetet:(
* Hade multin och mageryggen idag, resulterade i att när jag nu kom hem inte har någon röst kvar överhuvudtaget. Det skär som en. aa nu kom ja int på nå. men aa det skär iaf. aj. Tyvärr är det inte ett dugg synd om mig, får skylla mig själv när tränar fast jag är sjuk.
* Febern har iaf gått över (föralltid hpppas jaag) men hostar och har ont, så ja livet suger fortfarande.
* Det är kul att alla passen blir fulla typ direeekt papperena (GOOGLADE NYSS HUR MAN SKRIVER PAPPER I PLURAL HUR FAN SÄGER MAN??) kommer ut i pärmen. DOCK MÅSTE JAG PÅPEKA - ni som inte kommer så ofta - KOM OFTARE.
* Jag är ledig imorn. Typ. Eller ja jag är fan ledig imorn. SKÖÖNT. Ska sova. Vila. Äta. Vila. Fota mer fashionbilder. osvosv. Ska nog inte på pulssteppen</3
* Appropå fashionbilder - kanske borde tänka mer på vad jag har på mig när jag fotar. Egentligen haha. Inte precis så jag står och väljer och sätter ihop kläder i en halvtimme, mer kanske 30sek. Ska försöka bättra mig!! Lovarer<33
* Lovisa skicka nyss en länk till snyggaste tröjan som ja vill ha men kan ej bestämma mig. Hollister<33
 
Jag en dag i kylan på väg hem från schkolen=)  3e jobbiga problemet=alltid maskara under ögonen när man kommer hem från schkolen</3 alltid lika besviken, did I look like this all day:((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback