Let me work out

Förra veckan i onsdags tränade jag ju för första gången sen 5 december (när jag opererades). Då tränade jag bara mage i typ en halvtimme, och vaknade med halsont och feber dagen efter. Kändes hopplöst.
I måndags hade jag mitt första pass och bad till gud att slippa sickness dagen efter. JAG SLAPP. Men tänkte att jag ändå skulle ta det rätt lugnt, för att inte provocera fram det haha.
Igår körde jag boxmix, lite step med tjejerna och sen mitt mage&rygg-pass för mig själv. SLAPP SICKNESS IMORSE OCKSÅ.
Idag hade jag mitt pass igen och det gick jättebra. Hoppas jag får klara mig undan halsont och all sån skit nu så jag får köra på igen och få tillbaka de få musklerna jag faktiskt hade då innan jag opererades..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback