You are beautiful

Premiären gick skitbra och det är så jäkla kul!! Hoppas alla som gick på passet också tyckte det, och även tyckte det va hårt men bra :D
Efteråt blev jag lite snurrig eftersom jag fick FEBER när jag kom hem efter skolan..... Ville ba dö, sämsta perioden nu att bli sjuk.. VILL VERKLIGEN HÅLLA I med träningen nu :( Dog typ efter operationen i december när jag inte fick träna osv..
Det bästa är ju liksom när man kommit in i träningsperioden och känner att man utvecklas, och tycker det är så kul att man faktiskt längtar till gymmet. Schysst liksom att bli sjuk nu då när jag har som mest pass osv - ett stort FU sickness.
 
Jag strök mig iaf från boxmixen imorgon och kommer bara ligga hemma hela dagen så jag förhoppningsvis blir frisk på en gång.. På torsdag kör vi multipasset och mage&rygg igen och fredag pulssteppen! Hoppas jag kan genomföra detta.<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback