Landat i verkligheten

HEJ. Har inte satt mig vid datorn och skrivit på hela veckan, har bara velat slappa, packat ur och umgås med dom jag tycker om. Saknar även min mamma som jag inte sett på över 2 veckor nu, men på måndag ses vi igen!
Vad har jag gjort sen jag kom hem? Ätit glass på Lappens med Lisa, vart ute och gått med Lovisa, ätit tacos och pizza, drygat mig med Adam, spelat kort, ätit lunch med mormor och Adam, vart på Kingen med Lisa, gått på Håkans film Känn Ingen Sorg med Adam som var så sjukt jävla bra. När Pål sjöng Midsommarnattsdröm brast det totalt haha kunde inte sluta grina.
 
Nu sitter jag själv här hemma. Äcklig, trött och sötsugen. Medans Adam är i Tierp på släktträff som jag inte följde med på eftersom man vill vara fräsch om man ska iväg på det haha. Jag sa till Adam när han gick, hmm idag ska jag nog fan ut och springa. Hans svar var: neej Lisa, du ska ligga kvar här i sängen, kolla på PLL, sen sätta dig vid datorn ett tag, lägga dig igen och sova, sen äta pizza och kolla serier, sen kommer jag hit och då fortsätter vi att kolla på Torka aldrig tårar. 
Jahapp. Bra att få lite motivation till att träna haha... Nu sitter jag ju iaf här i pyjamas med godispåsen bredvid mig och har kollat serier och setat här vid datorn. Nu är jag hungirg. Hmm:P
 
Men jaja. ALICANTE. Det var så jävla bra. Haft det varmt, skönt, gott, jobbigt, gråtit, skrattat, pussats, badat, shoppat osvosv. Bästa veckan. Trots att min mobil, id-kort och bankkort blev stulet:P
Bilder och så kommer komma upp hela tiden, så fort jag har lust osv. Och en film har ni redan fått också! Tog ganska mycket bilder, iaf i början av veckan, så delar ibland in dom i dagar och kvällar och blablabla. Men vi hörs, PUSS

Kommentarer
Anonym skrev

Vart ser du torka aldrig tårar utan handskar?

Svar: Googlade Torka aldrig tårar utan handskar torrent och då tog jag första länken som kom upp vilket var till piratebay, så ladda ja hem det :)
Lisa Lodin

2013-07-28 | 23:10:54
Anonym skrev

Oj har aldrig gjort det förut.. hur lång tid tar det att ladda ner då?

Svar: Hehe nehe.. om du aldrig laddat ner nått förut lär du först ha ett program som heter typ BitTorrent, som du laddar ner filmerna i när du klickat på en film på piratebay. Googla hur man gör ;P
Lisa Lodin

2013-07-30 | 11:58:40
Anonym skrev

Ok det gick, thanx! :D

2013-08-02 | 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback