Sommarlov

Längesen jag skrev här igen. Blir ett långt inlägg idaaaag. Saknar fan min bloggning i typ februari/mars, då va ja ju brae.
 
NU börjar mitt riktiga sommarlov!!! Hade min sista sommarjobbsdag idag, och saatan va skönt att ha det gjort nu. Är helt slut haha. Hade ju 2 veckors lov när vi slutade skolan, men det är inte förns nu jag verkligen kan slappna av. Nu har jag lite mer än 6 veckors lov kvar innan skolan börjar, jag kan sova hur mycket jag vill och göra vad jag vill! Och snart ska jag få åka iväg till värmen en vecka med min bästa halva och bara NJUTA av sällskapet och miljön.
 
Börjar väl "sommarlovet" med poolparty imorn och Adams stuga söndag-måndag. Ska ju bli så himla fint väder nu i helgen så får hoppas att det stämmer! 25 grader på söndag i stugan, wohooo. Blir nog första doppet för i år då! Tänk att man inte har badat i år ens, och det är juli??? Hatar Sverige haha. MEN snart ska jag bada i en hel veckaaaaa i värmen.
Ska hinna med att träffa brorsan i veckan också, mina kusiner i Borlänge och kanske Maddie. Någon helg ska jag även ta och åka till min syrra i Stockholm och dra ut och festa med henne där, awesomeee.
 
Vad har jag gjort annars då dom här veckorna förutom att jobba? SPELAT KORT hahaha. Med Adam 108032824 timmar om dagen, och med Alicia och Hanna på kvällarna haha. Bästa sysselsättningen, seriöst. Man tränar nog hjärnan också lite, därför jag spelar:PpP
Ne nu ska jag duscha, käka nått litet och sen kolla PLL. Ikväll ska jag och Adam äta tacos med mammi och Sammy. GODAST. Sen ska jag äntligen få träffa min bästa vän som jag saknat jättemycket!!! POSS
 
JUST JA halåååååå. Glömde typ viktigaste saken: jag och papi ska till USA i höst whooohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback