There's a ghost in my house

HEEEEJ. Imorgon lämnar vi Avesta med tåget till Märsta. Och på natten med bussen till Arlanda. Och oj va vi längtar.
Vi var i stugan sön-ons typ och det var mys. Sen dess har vi bara legat hemma och degat haha. Adam blev sjuk nu senaste dagarna så liite panik har vi ju haft. Men allt löser sig.
Igår var och Lisa ute och vinglade och det jag drack vill inte min mage att jag ska dricka igen haha. Stackars den.
Jag och Adam var nyss och såg World War Z på bio, hade uppfattat den helt fel hahah så vi blev lite räddare än vi trodde. Den var grym iaf, Pitt va grym, zombiesarna va läskiga osv. Rekommenderas, speciellt för zombie/virus-älskare ;)))
Nu ska vi ut med hundarna på nattprommis, packa det sista och sen gosa ner oss. Imorgon ska jag göra ett par tidsinställda inlägg också, måste komma ihåg det haha. Och justja, ändrad design igen! Kände för något så enkelt som detta. Hörs imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback