Blandade mobilbilder från New York

Alltså den här sista bilden. BÄSTA. Haha seriöst. Jag blev så jävla chockad den där stunden alltså.
Jag och Lisa stog på Times Square, typ kollade runt lite, tog kort på oss själva osvosv haha. Så kommer plötsligt en av dom här tjejerna fram till mig och Lisa och på dålig engelska ba: "Excuse me, but can we please take photo with you??"
Jag och Lisa kollade på varandra och ba "yees.....?" Dom ba "aaaw thank you cause you girls so beautiful!!!"
Asså jag dog.
Så kom en av tjejerna fram och posade med oss och den andra tog kort, och så böt dom plats. Och så kommer en till tjej i deras gäng antar jag haha och poserar och en av dom andra tar ett kort. 
KÄND FÖR 5 MINUTER!! Haha sjukaste.
Efteråt dom ba "how old are you?" Vi ba "can you guess?" Dom ba "20-21?" Haha. När vi sa 18 dog dom typ. Dom ba "åååh whaaat? We thought you were older cause you dress like a lady!!" HAHAHA. Tydligen va dom mellan 20-25, askul haha. Sen efteråt sa jag att jag också ville ta kort med dom så det är den hära bilden haha bästa tjejerna<3 så jävla ärliga och snälla alltsåeeee.

Kommentarer
SARA GILLE skrev

Ååååh vad kul det såg ut att vara där! Ska dit nästa år och längtar dit, framförallt pga shoppingen haha ;)

Svar: Jaaaa bästa i mitt liv!! Och är det någonstanns du ska shoppa så är det i New York ;)
Lisa Lodin

2013-06-18 | 12:21:07
Blogg: http://beatlestokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback