KÖP DEN

Det här fodralet köpte jag i New York på American Apparel för 300kr. Dagen efter hittade jag en liknade topp och vill därför få den här såld, helst för samma pris som jag köpte den för också eftersom den är oanvänd och prislappen sitter kvar!
Den har ett transparent V som går ner vid bröstet och bak har den en djup urringad rygg. Urringningen bak är dock inte så bred, vilket är asbra eftersom banden då inte åker ner som dom kanske brukar på ett lösare linne! Klänningen ser jättelång ut på bilden men det är den inte i verkligheten kan jag säga!! :) 
 
Har tänkt börja på 300kr men ge mig bud så får högstbjudande den. Den är i strl M och passar en 36a. 

Kommentarer
Linnea skrev

Åh vad fin! Synd att det är emot mina principer att ha såna där tighta, pojkkropp jappjapp! Bra bloggning förresten lisa :D

Svar: Ja visst är den snygg! Men du skulle ju va assnygg i den, tänk instoppad i en apparel-kjol ;)) Tack detsamma Linnea :D
Lisa Lodin

2013-06-15 | 14:50:41
Blogg: http://enhimmelskdrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback