Paus från resebilderna haha

Haha en liten minipaus innan det kommer mer New York bilder. Har fan bloggat och fixat heela dagen idag, kommer mer inlägg imorn. Och efter resebilderna kommer alla studentbilder! BRA VA.
Annars då, jag mår som bäst och är som kärast. Har bara mysit senaste veckan, förutom i fredags när jag var ut med tjejerna. Dansade på Kingen och det var FETT. Har även kollat på alla studentgrejer i veckan som var, så svårt att fatta att det inte ens är ett år kvar nu innan det är MIN tur. GAAH.
Snart kommer  iallafall Lisa hit och imorn åker jag och Adam till Gävle. Och shoppar. Neej inte JAG. Han. Eller får se ;)
Bild på mig på en restaurangen Bond på Times Square.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback