Stugmys

VETNI om 2 veckor åker jag bort. TÄNKER INTE SÄGA VART MOAHAHA. Men ni kommer få se bilder därifrån här sen ;)) kommer vara borta i en vecka och det ska bli så SJUUUUKTTTTTT skönttttt. Insta och Vine och Twitter osv kommer väl bombas men aja:p
 
Vill ba säga en random sak till: mina skor som jag beställde för 2 veckor sen har fortfarande INTE kommit. Blir arg och sur osv för jag vill ju använda dom förstår dom väl. TOKfransar.
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och fått HELG. Har ärligt talat aldrig varit skönare, saaatan va segt den här veckan har gått alltså. Pallar fan inte en vecka till.... MEN ikväll åker vi till Adams stuga och myser, och imorn får jag sova uuuut. Två töta bilder på oss haha. Typ dom enda vi ser normala ut på:P eller adam ser inte normal ut på den till vänster men heh PÖSS häjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback