Workout

TJA. Idag har jag TRÄNAT. Haft pass vid badhuset idag, ca 30pers kom iallafall så det var roligt! Körde cirkelträning i en timme och blev assvettig.
 
Det här med träningen nurå...... Jag har inte sprungit en seriös runda sen Vårruset, 1 månad sedan! Åkte ju till New York ganska snabbt efter, och när jag kom hem hade jag ont i ena senhinnan, massa skavsår osv, och sen har jag inte kommit igång helt enkelt! Nu är jag trött efter jobb också så jag känner liksom ingen lust nu. Men jag vet att när jag vart på några pass nu vid badhuset som kommer träningssuget att triggas igång igen, och när sommarjobbet är slut efter nästa vecka, och jag kommer ha hela dagarna på mig så kommer jag springa igen. 
Bild sen i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback