Du läser mina tankar


Kommentarer
Ida skrev

Hej! Jag har jätte svårt att finna mig en stil som passar mig, är väldigt dålig på att matcha rätt saker till rätt smycken och rätt frisyr till kläderna. Liksom ena dagen känner jag för att va sportig, andra mysig luffar stil typ, andra dagen jätte sminkad och fina kläder, och en annan dag typ söt. De är jätte drygt för jag har bara massa kläder som är svåra att matcha med varandra. Jag har bara olika outfits och dom går inta att matcha om. De är så tråkigt tycker jag. Jag undrar om du har något tips på hur jag skulle kunna förbättra min garderob med lätta saker att matcha och hur man ska matcha så de blir enkelt men snyggt, frö de är de jag har svårt för. Typ hur man får din stil, för den är så snygg men ändå enkel. Du har alltid matchat perfekt, är så avis!!!!! Du har världens finaste hår också, bajs på dig.
Tack på förhand, hoppas du kan svara i ett inlägg :)
Kram

Svar: Hej! Ja det är drygt när man inte alls vet vad man ska ha på sig, inte alltid så lätt.. Jag känner också lite att jag vill ha olika stilar beroende på humör osv.. Men ja jag kan göra ett inlägg där jag visar lite hur jag tänker, och sen kan jag väl fortsätta att ibland visa lite olika plagg haha och hur man kan matcha dom typ? Och tack så mycket för komplimangerna haha :D Kram
Lisa Lodin

2013-03-03 | 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback