Start over

Så jäävla tråkig dag.. Hade tre pass idag igen. ÄLSKAR JU DET HÄR.... På lördag har jag mitt sista pass någonsin, på Always Fitness. Men jag ska inte ge upp för det, det här är bara början. Gör om gör rätt.
Från och med måndag tas alltså gruppträningen på Always Fitness 24 bort helt, och Johanna finns inte längre kvar i receptionen. Då vet alla hur det ligger till. Vi har några förslag på hur vi skulle kunna ta vidare gruppträningen på egen hand, men jag återkommer med det om vi hittar en lösning!
 
Nu vet jag hur det känns att träna stenhårt varje dag, planera, stå inför folk, göra fel, sätta ett helt pass klockrent, skrika fast man är helt död, utvecklas, svettas så det svider i ögonen, träffa nya människor, vara så torr i halsen att man inte kan prata, prata ändå. Har fått så sjukt mycket erfarenheter av den här tiden och jag är så jävla glad över det. Jag är så glad att jag haft dom kollegorna jag har haft och att vi peppat varandra och tagit oss igenom all den här skiten som har pågått.
Men framför allt är jag stolt över mig själv. Jag har sett sidor hos mig själv som jag inte trodde jag hade. Trots att det inte var så länge sen vi började med det här, så är jag en helt annat person idag än va jag var i september. Jag har utvecklats så mycket både fysiskt men framför allt psykiskt! Och jag kommer ta med ALLA dom här lärdomarna vidare i livet och även i min framtida "karriär", och jag tror det här halvåret har varit till väldigt stor nytta.
Om jag får som jag vill, med min framtid, så är det det här jag kommer fortsätta med. Att jobba inom träningsområdet. Det kan bli vad som helst, men huvudsaken det håller sig inom det området. För jag älskar det här.

Kommentarer
Lisen skrev

DUKTIGAST!! Faaan vad du kämpat bra alltså vännen!
#nevergiveup #stolastekompisenäva
Pussloveu!

Svar: tack<3<3<3
Lisa Lodin

2013-03-15 | 05:52:24
Anonym skrev

Varför ska du sluta?

Svar: Det kanske inte framgick men gruppträningen tas från och med måndag, bort helt från Always Fitness.. Och Johanna i receptionen är inte heller längre kvar där nu.
Lisa Lodin

2013-03-15 | 07:36:08
Petra Z skrev

Men vaa, det här visste jag inte. Jag som älskar dina pass :( får säga lycka till i fortsättningen. Du är grym! :)

Svar: Nej vi berättade för alla som va på passen igår men ni var inte där då.. Kommer berätta mer idag på pulssteppen.. Tack så jättemycket! :D
Lisa Lodin

2013-03-15 | 10:41:52
Blogg: http://petrazoger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback