Hi everyone

Åh jag va så jävla pepp idag. Jättefint väder osv. Ska ut och springa tänkte jag på väg hem från skolan. Åt mat och somnade i soffan. När jag vaknade upp var det kolsvart ute och jag va aastrött. Fan då. Men börjar halv 1 imorn så ska springa vid 11 typ. Göttans.
Nu vill jag kolla The Following. Men nej. Finns bara till avsnitt 8 ute. VARFÖR ska jag kolla serier där inte alla avsnitt finns...... Pallar liksom inte vänta en vecka på att ett nytt avsnitt ska komma ut:( Är så med både Person och Following... Typ värsta mordserierna?? Va kollar ja på likz.
Men aa, tror jag ska ladda hem Pretty Little Liars nu, är den bra eller? Kollade ett avsnitt förut men tyckte den va lite tråkig. Fast jag kolla inte så noga så ska nog ge den en chans till.
En annan sak, JAG. VILL. SE. TWO DOOR CINEMA CLUB. 7E. MAJ. Kan jag det? NEJ. Jävla 18årsgräns.... Fyller liksom 23e, släpp in mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback