Hi folks

Asså mina knän går aaaav. På riktigt. I måndags hade jag 3 pass, igår hade jag 2 och sen sprang jag 20min intervaller och idag körde jag 3 pass igen. Faan va det ska nöta i knäskålshelvete råå.
Blir ett sånt här tråkigt, ointressant och väldigt kort inlägg idag, utan bilder dessutom say whaaat. Vart på gymmet hela eftermiddagen så det tar upp tid. Är helt slut nu haha, skönt med en liten sovmorgon imorn.
Nu sitter jag och laddar ner The Following som jag ska börja se, hört att den är grymt spännande haha, och det gillar vi! Sen så snapchatar jag ju också såklart, tror dock jag ska ta bort min och göra en ny som heter fatliz. Det vore fan fetttt värt. Testa lägg till fatliz sen så får vi se om jag gjort den. Niceprice. Sov gött osv pössss

Kommentarer
Anonym skrev

Asså hur hinner du med?? För antar att du oxå måste göra läxor o sånt..:p rätt så imponerad ändå! ;)

Svar: Haha det kan vara stressande ibland att alltid vara 2-3 timmar på gymmet varje dag i princip.. Men det är ju det jag älskar att göra, så det blir inte så stressigt. Jag går ju samhäll media och det är inte så mycket prov/läxor där eftersom det mesta är praktiska lektioner och det gör vi på lektionstid :D Haha tack ;)
Lisa Lodin

2013-03-15 | 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback