I want you to take over control

Hej alla barn nu blire barnprogram. Hade sämsta jävla dagen igår, hade ont i hela kroppen och allt bara sög. Va helt snurrig när jag tränade men idag när jag hade Afron och Pulssteppen så kändes det lite bättre faktiskt.
Det bästa med idag: FICK TILLBAKA FJÄRRKONTROLLEN! (Självutlösaren till min kamera). Den krånglade ju så jag skickade tillbaka den och nu har jag fått tillbaka en ny som fungeraaar. Får väl se om den börjar krångla sen också.. Men nu så ska jag ta mig ut och fota lite när jag har tid för det. Så jävla sugigt att den inte funkade på lovet haha, när man hade tid att fota..
Nu ska jag duscha och äta massa kolhydrater<3 Imorn är det heldag i skolan och det pallar man ju inteee.
Haha fan sakna mina och Alands photoshoots i somras hahah pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback