Made of stone

Idag blev det 5km löpning i solnedgången, såå skönt. Hade dock så jääävla ont i benhinnorna hela vägen... Så jag sprang på typ 28min, men hoppas på bättre tider när man inte har ont någonstanns.. Kommer försöka hålla 4 dagar löpning i veckan nu. Med olika sträckor såklart. Springer jag 7km ena dagen kanske jag bara springer 4 dagen efter osv. Vi får se när jag känner mig redo för milen, är gryymt taggad!
Någonting tråkigt är jag haft lite småångest senaste tiden över kroppen och mitt sötsug osv.. Det mååste bort! Efter påsklovet börjar mitt nyttigare liv. Tycker det blir lite väl svårt att börja ta bort godis osv nu när det är lov haha.. Så vi kör ordentligt när skolan sätter igång igen! Då blir det bara gröt till frukost och bort med brödet, ersätta godis med frukt osv. När sötsuget minskat kan man börja äta lite gott igen men i lagoma mängder och försöka hålla det. Men just nu känner jag att jag måste försöka bryta det helt ett tag med sockret och fettet för annars känner jag att det kan bli svårt att få suget att minska..
 
Annars då, LOOOOV. Och LÖÖÖÖN. Så jääävla nice. Har typ ingenting alls planerat förutom en 18årsfest och masssa träning. Hoppas på fint väder och kanske några utflykterrrr. Dålig bloggning idag, sorry för det. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback