Söndagslista - fem saker du..

Gjorde i helgen
1. Drack vin
2. Dansade tills håret blev blött av svett
3. Fick se 3 pers strippa samtidigt
4. Va full när jag vaknade
5. Blev besviken på B&J
 
Gjort idag
1. Ätit chips
2. Ätit flottiga våfflor
3. Gått med Aland, Joppe och Malte
4. DÖTT av kyla med dom
5. Snapchatat som faan
 
 
Inte kan sluta lyssna på just nu
1. Rihanna - Stay
2. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
3. Anton Ewald - Begging 
4. Michael Mind Project - Unbreakable 
5. City & Colour - What Makes A Man

 
Blir glad av
1. Att tänka på att jag ska till New York med min bästa vän om 80 dagar
2. Att en vecka med masssa pass är framför mig
3. Att snapchata
4. Att solen har hittat tillbaka
5. Att jag snart ska göra popcorn
 
Blir upprörd av
1. Att vara 17
2. Att det är skola imorn
3. Att det är istid ute
4. Att det finns många som lever i en annan värld
5. Att jag alltid ska krångla till det för mig själv och fukka upp lite hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback