What are you looking for

Hääj. Känner lite att man borde få kunna hänga med killar utan att alla tror att man håller på? Fan skönare att hänga med killar än brudar ibland haha, närå men det blir väl så i vår lilla goa stad att man tror saker dirr hihih.
Aja, igår var vi och fikade i Borlänge eftersom Magnus fyllde 40! När jag kom hem drog jag och tjejerna till thai och käkade, fyfan va gott det va, sen hade vi pyjamasparty hos Cillan. Kom hem från henne nu och idag ska jag bara ta det lugnt typ. Ska bara äta middag med mormor och morfaar, och sen leka med kompis.
Imorgon är det skola. Skola....... Har iallafall ingen italienska på typ 2 veckor, THANK GOD. Tror det är 18 skoldagar innan det är lov igen, men enligt skolans hemsida har vi bara 4 dagarslov haha, endast 2-5? Dom MÅSTE ha skrivit fel?? Kan ju inte gå i skolan på långfredagen osv?? Damp. Jag tänker då inte göra det, 18 skoldagar kvar för mig iaf haha.
EN ÖNSKAN: kan isbanorna försvinna så jag får ta fram min älskade älsklingscykel<33
Vilade från gymmet igår och ska göra det idag med. Kände mig lite iaktagen av feber nu i helgen, men får hoppas den bara tog ett kort besök haha. Va snackar ja om ens. Men aa blir ja sjuk nu blir jag fan insane.
Träningen denna vecka:
Mån: Zumba, Box Extreme och Mage&rygg.
Tis: Pulsstepp, gymma armar/axlar och löpning.
Onsdag: Zumba, Boxmix och Funktionell träning. 
Tor: Löpning, gymma rygg/mage och Mage&rygg.
Fre: Pulsstepp och gymma ben/rumpa.
Lör: Zumba och löpning (ute??)
Sön: Vila.
 
Jag vill ha det här håret lite grann fast typ liite ljusare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback