What would you say

Godmorgon! Jag börjar halv 1 idag som vanligt, bästaste sovmorgonen. Har engelska i en timme sen är det musikal!
Igår sprang jag ju 5km mitt på dagen, i skönaste temperaturen och vädret och solen värmde<33 Men på kvällen drog jag iväg på Korpens cirkelträning också! Den är så sjukt bra, går igenom hela kroppen ORDENTLIGT och jag kan säga att man blir helt slut efter 1,5h av uppvärmning, 30 stationer med 1min på varje och avsluta med löpintervaller.
Just nu sitter jag och skriver klart min jäävla läslogg på Flugornas Herre som skulle vart inne i julas men som alla har dragit ut på haha. Tänkte springa nu på förmiddagen eftersom jag börjar så sent, men jag tränade ju så mycket igår så jag ska vila idag. Mina knän behöver det.. Hade däremot tänkt att dra ner på gymmet och köra armar men jag hinner fan inte det om jag ska hinna skriva klart det här.. :/
Idag ska jag snacka jobb igen, såå spännande. Kan inte välja haha, närå, men som sagt berättar jag mer sen när allt är klartttt.
Lite random mobilpics från förra veckaaan. Sen så måste jag bara säga också att jag tror våååran är hääär<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback