Överraskningen för Lisa del 2

Tänkte berätta lite om helgen! Lisa fyllde ju 18 i slutet av i April och som överraskning kidnappade vi henne och tog med henne till Stockholm. Hon visste från och med dagen innan, att vi skulle sova hos mammas kille Sammy som bor i Märsta, men inte vad vi skulle göra.
Vi åkte tåg till Märsta på fredagmorgon och sen in till Stockholm mitt på dagen, käkade lunch, tog en glass och satt i Kungsträdgården. Jagade Angelica Blick (SNYGGASTE) och Björn Gustafsson med sin tjej som han höll om hela tiden haha... Sedan satte vi på henne ett par solglasögon med svart tejp på på insidan så hon inte skulle se nått och ett par hörlurar med hög musik i. Sedan gick vi mot Gröna Lund och där inne fick hon ta av sig brillorna. Det va bara det att själva överraskningen kom sedan när The Sounds skulle spela vid 8 på kvällen, ett av hennes favvoband typ. Blev en jättekul dag och kväll och fiiiinaste vädret!! 
Dagen efter drog vi in till stan igen och gick och shoppade lite osv. Jag köpte en ny snygg tygkasse på H&M med svarta trianglar på, och ett par nya svarta höga jeans.
Jag tycker det blev jättelyckat och hade askul med bästa tjejerna. PUSS

Kommentarer
Lisen skrev

JAG HAR BÄSTA VÄNNERNA!!! <3
Bästa firandet på bästa sättet!!

2013-05-20 | 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback