Skön kväll igår haha

Hahha asså ärligt. Jävlar va mycket jag drack igår. Minns inte när jag senast drack så pass mycket. Fattade inte att jag gjorde det heller förns imorse när alla flaskor va tomma lol. LIte ovärt också eftersom man inte kom in på Kingen hahah losers xD Men det va iaf asfint väder på kvällen när vi käkade pizza och spelade kubb på Holmen! Det varå fan tur att Adamarna räddade oss på Trapper också som man slapp bli kidnappad där hahah nerå.
 
Det är lite konstigt väder? Eller jag gick upp typ 2-3 haha och då var det sol, så la man sig i solstolen en halvtimme så blev det molnigt? What's up with that. NU HÅLLER JAG PÅ OCH PACKAR! Det närmar sig liksom!! Och vädret i New York? HM ja typ över 30grader varje och sol. GÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback