Some of my shit

Här är lite av det jag har kvar, men detta är alltså LITE av det jag har i säljhögen hihi, så ni vet att det finns mer om ni vill kika *blinkblink*
Ni får höra av er om det är nånting som ni skulle vilja kolla på här hemma, så svarar jag på det ni undrar, och så får ni typ komma hit och kolla på allt? Så säger jag pris på allt/det ni vill ha då. Låter det bra?
Vissa av grejerna är jag inte hundra på att jag kommer sälja haha men vill ni ha dom och ger ett bra pris så kanske jag ger mig ;)
Låter detta ligga uppe nu under tiden jag är i New York så får ni kommentera här eller skriva till mig på annat sätt så löser vi detta när jag kommit hem! :D

Kommentarer
Angelica skrev

Hej! Jag är intresserad av ramones toppen och undrar om du isåfall skulle kunna skickan den på posten och hur mycket den kostar? :) Mejla mig på [email protected]

Svar: Jag har nu mailat dig angående det :D
Lisa Lodin

2013-06-18 | 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback