Walk fast forward

Idag sprang jag min sista springtur innan Vårruset, blev snabba intervaller 3km. När jag kom hem la jag mig i solen i typ 2h och sen ikväll var jag iväg till Holmen och höll i cirkelträningen. PERFEKTA vädret!
Imorgon blir det nog en pw eftersom jag har sovmorgon till halv 1, sen på kvällen är det min födelsedag!! Hihi nej men typ. Ska firas på mammas sida, så det blir kalaaas.
 
Nu kommer snart Petra hit och ska hämta lite kläder. Jag märkte att fler av er va intresserade av kläderna som jag skrev i ett inlägg tidigare. Tycker dock det blir konstigt typ att lägga upp allting här på bloggen, det är ju en hel del grejer plus att det är svårt att sätta pris.. Men om ni verkligen vill det så kan jag väl kanske göra det då heheee... Tradera blir kanske för krångligt för er liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback