Bad morning

Inge bra start på dagen idag.. Mina symptom när jag vaknade var: hes, frusen, ont i halsen, snuvig, svag,  ont i huvudet och ont i magen, haha. MEN jag drog mig till skolan och va där och gjorde det jag behövde i en timme ungefär! Sedan när jag bad om att få gå hem för jag mådde dåligt så log läraren och sa "hehe ja visst men lite mer kan du göra först". Ehm ursäkta? No way
Sen jag kom hem har jag mått illa och ätit lite och sen sov jag bort det. Nu sitter jag här och har satt upp fotona på min vägg och är lite hungrig. Får se vad jag orkar göra idag.. :)
Igår var det cirkelträning igen och vi körde 1 varv men 2min på varje, vilket tar mer. I början av termin brukar det vara för tungt för gruppen men nu såhär i slutet kommer det bli så oftare!
Jag har faktiskt träningvärk idag! Mest i vader och rygg och det är nte så ofta det händer så jag vet inte vad jag gjorde för extra igår haha. Gött är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback